20 december 2012

Volt egy álmunk diploma

Igazi szívszorító érzés a világvége előtt egy nappal írni. De hát mit lehet tenni, egy ilyen *írásnélkülnemvagyokmeg* alaknak mint én, muszáj írni - világvége ide vagy oda. Persze ha mélyen belegondolok, igazából mit nekem egy világvége: olyan Istenben hiszek, aki teremtette a világot, és nem olvasok sehol olyat a könyvében (ergo Biblia), hogy 2012. december 21-én vége lenne majd mindennek. Ugyan valóban meg van írva, hogy lesz egyszer majd világvége és új világ, de az nem most, mert a Biblia azt írja, idézem: "... amely órában nem gondoljátok, abban jő el az embernek Fia." Na jó, ez nem pont ide vonatkozik, mert az elragadtatásra értendő, de világvége majd csak az elragadtatás után lesz... Na mindegy, remélem érthető.

Van most ez az új oktatási törvény (magyar kormány szeretlek :3... [DE KOMOLYAN!]), meg a keretszámok és egyéb... és tegnap (19-e) az egész országban elvileg minden gimnázium 14:00 órától kivonult a sulija elé, és tüntetett. Mi is kimentünk, és mi is tüntettünk. Az órák emiatt csak negyedkor kezdődtek, amiből aztán majdnem fél lett, mert persze tovább maradtunk. Oldalt erről mellékeltem képeket... hogy mennyien voltunk, meg hogy milyen táblák voltak, ja, és hogy felmentünk egy hídra ami alatt autópálya volt, és szinte minden autó dudált nekünk... de attól még jó volt (aki nem jött, nem tudja mit hagyott ki... :"D). Nekem pedig ismét előjött az újságíró-énem, és csak úgy kattintgattam. Ehh, azt hittem erről azért többet fogok tudni írni, de nem így lett... mikor fotózok, folyton az jár a fejemben, hogy majd jól felrakom a blogomra és milyen királyokat fogok hozzájuk írni, aztán mi lesz belőle...? Semmi. Pár béna sor, ami kipasszírozok magamból. Inkább írok a holnapomról, ami még mindig kusza nekem. Annyi minden fog történni holnap... ajándékozás 3-4 órában (erről nemsokára bővebben), aztán meg elvileg elutazom, vagyis haza sem jövök már, hanem megyek a vonathoz. Ez azt jelenti, hogy MINDEN cuccomat (ruhák+netbook+cuccok+fontos cuccok) vinnem kell magammal a suliba, ráadásul még azt sem tudom, hogy vigyek-e tankönyveket. De lehet, hogy nem fogok... viszek helyette mást, mert lesz mit. A vonatútra pedig letöltöttem egy filmet, a Schindler listája-t, gondolom ismered, kedves olvasó, de ha nem, keress rá. ^^ Két részletben töltöttem le: az első már lejött, a második pedig most van folyamatban (1 óra van hátra... T.T). Ahogy belenéztem, elég brutális film, de hát hűen tükrözi  a valóságot. Egyszóval komoly kis utazás lesz - az első a netbookommal.
Aztán az ajándékozás. Erről annyit, hogy amint már említettem, a 3-4. órában lesz megtartva egy "osztálybuli" (azért nem szeretem ezt a szót, mert a buliról mindig a diszkógömb, a lehelettől és izzadságtól párás [és büdös] levegő, valamint a sötét és a villódzó neonfény jut eszembe... jaa, és a csodálatos, sokat takaró öltözékek) keretében. Erre ma be is szereztem egy chipset meg üdítőt a Westendben a barátnőmmel, aki legyen most csak Sonny. 
Szóval holnap... sok minden kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése