08 december 2012

Frissensült netbook tulajdonos

Az előbb elkezdtem írni egy bejegyzést... és egyszercsak eltűnt. oO
Hogy hová, azt nem tudom, de most kezdhetek neki megint (remélem ez nem akar majd eltűnni). Amúgy a lényege az volt, hogy tegnap óta frissensült netbook tulajdonos vagyok: Ifiből hazafelé jövet értesültem róla, hogy a kütyüm  már ott utazik velünk, ugyanis apum beugrott érte, mert arrafelé járt éppen... A rosszkedvem (ami a torokfájásból adódik >o<) természetesen azonnal elszállt, és hazaérve első dolgom volt, hogy kihámoztam az atombiztos csomagolásból, ééés... felraktam tölteni. :P Hiába (ahogy bátyám mondaná): az élet nem Vodafone reklám. Nem megy olyan könnyen minden... De miután lezuhanyoztam azonnal bekapcsoltam, beállítottam rajta egy-két dolgot, aztán apa segítségével beindult a WiFi, de akkor már azt hiszem fél tizenegy volt, én pedig veszettül fáradt voltam már, így csak kb. húsz percet nyomogattam, mert úgy emlékszem tizenegykor kerültem ágyba. Na jó, nem utatlak a részletekkel: a lényeg az, hogy ez az első bejegyzésem a netbookomról, melyet remélhetőleg még jó sok fog követni. :)
Most pedig következzenek az "érdekességek", melyek a héten történtek velem.
Újra megbizonyosodtam róla, hogy mennyire szeretem a MÁV-ot... a húsz perces utazásból több,mint egy órásat csinált, mert esett egy kis hó, sőt, még fagyott is. Ha ilyen késések vannak ekkora hidegnél, akkor mi lesz majd, mikor tényleg veszetthideg lesz? Csak tudnám, hogy miért nem tudnak felkészülni a hidegre ha egyszer tudják, hogy ilyen öregek a mozdonyok...? Minden évben van hideg, de ők minden évben eljátsszák ugyan ezt. És most nehogy azt mondd nekem, hogy találjk ki én megoldást ha ilyen nagy a szám, mert a megoldást nem nekem kell kitalálni hanem annak, aki kapja a nem kis fizetését azért, mert pl. a MÁV vezérigazgató (asszonya)-(j)a. Mert mi van azzal a sok emberrel, aki munkába jár vonattal, és a bénázás miatt késik, aztán megvonják a fizetése egy részét? Az így járt, vagy mi? Wááá, derossz. ><
Aztán a következő téma: ülünk matekórán... Egy gyerek kérdezett valamit, hogy miért van ez meg az, mire a másik válaszolt neki, hogy "Csak, mert, és legfőképpen azért!" Nem nagy cucc a dolog, de nekem nagyon tetszett... xd Erről eszembe jutott egy másik dolog: a mi osztályunk ketté van osztva, mert matek, sport és általános tagozat vagyunk, és a matekosok külön vannak matekon, míg mi (az általános [én általános tagozatos vagyok] és a sport)együtt van, és tudni kell a csapatunkról, hogy néha (az esetek nagytöbbségében) esznéletlenül hangos, és folyton beszél. Na most, egyszer megelégeltem matekórán ezt a hangosságot (lol :'D), és elordítottam magamat, hogy: "Fogjátok már beeeee!", mire egy velem szemben ülő srác (nagyon nagy arc az a gyerek xD) kiegészítette azzal, hogy: "A lovakaaat!". Mindenki szakadt a röhögéstől, de neki elkérték az ellenőrzőjét... xd
Und: megyünk haza barátnőmmel a suliból, ergo ülünk a metrón... Erre egyszer csak bemondják, hogy "Tájékoztatjuk kedves utasainkat, hogy a szerelvény csak a Nagyvárad térig közlekedik műszaki okok miatt". Hurrá hurrá, mindenki boldog, leszálltunk a Nagyváradon, és megkerestük a metrópótló buszokat (az aluljáróból felfelé jövet majdnem hasra estem a lépcsőben, és akkorát sikítottam... -, ezt muszáj volt megemlítenem xd), aztán miután megvoltak, feltömörültünk rájuk, természetesen ismét kifogtam egy jófejet magam mellett. A nő állt, és minden baja volt: fújtatott, csapkodott és embertelenül káromkodott, aztán a telefonja túlsó végén beszélő valakinek szóvá tette, hogy ő már két járatot is elengedett, de így sincsen helye, mert mindig a fiatalok ülnek le. Khmm... Gondolom rám is célzott, de én ekkor már azon gondolkodtam, hogy valamit jóóól beszólok neki az undorító, mocskos káromkodása miatt. Aztán végül nem lett belőle semmi...
Tegnap ismét összereltek minket a suli új tornatermében (mert kettő van), és a tagozatvezető meg a médiatanárunk beszélt arról, hogy mivel a kormány annyi újítást vezetett be a közoktatásban egy dolog már minket is érint, ez pedig az, hogy érettségi előtt kötelező legalább ötven óra közmunkát végeznünk. Először rosszul hangzott, de aztán ahogy beszéltek róla és a benne rejlő lehetőségekről, egyre jobban megtetszett. Lehet idősek otthonába is menni, ahová én szeretnék, mert szerintem jó dolog foglalkozni és beszélgetni az idősekkel, ráadásul olyan dolgokat tudhatok meg tőlük a múltról, ami sokkal izgalmasabb mint a törikönyvek. Lehet, hogy bújtattak zsidókat, vagy találkoztak túlélőkkel, esetleg ők maguk is túlélők (mármint holokauszt túlélők). Aztán segíthetünk a HISZ-nek (a gyüli szeretetszolgálata), vagy kórházakba is mehetünk. Szóval szerintem ez tök jó!
És az utolsó dolog (ez a lejobb :D): a Hit Gyülekezete beperelte a Jobbikot! Annyira itt volt már az ideje... és most végre eljött. Annyit ócsárolják és rágalmazzák a gyülekezetet, hogy meg is érdemlik. Ráadásul a NEM tüntetésnek volt eredménye, mert a héten két jobbikos is lemondott. Kezd vége lenni a dolognak, és a Jobbik bomlik széjjel... Még tartják magukat, de lassan lemállik majd a vakolat, az emberek meglátják hogy milyen undorítóak, aztán kiesnek a helyükről a téglák és a csavarok, és... BUMM! Jön a pofára esés. Hiába csinálnak akármit... végük lesz, mint a botnak.

A képek:
 1. Ez egy sárga csillag, a zsidóknak ilyet kellett kitűzni a mellkasukra a II. V.H-kor. Én alkottam pontosan December 1-jén, és néha kitűzöm magamra, hogy ezzel is szolidarítsak.
2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése