22 december 2012

Túlélő

TÚLÉLTEM A VILÁGVÉGÉT!
Beezony, már 12 óra 7 perce 22-e van, és még élek, ráadásul élni is fogok. Szuper. Tegnap az égvilágon semmi sem történt, sőt, minden ment ugyan úgy, mint előtte. Erről eszembe jutott egy szöveg: "Nem attól félek, hogy 2012-ben vége van a világnak, hanem attól, hogy minden megy tovább ugyan úgy." Nos... szerintem ez egy elgondolkodtató szöveg, mindenki képes értelmezni - azt hiszem.
Amúgy tegnap volt ajándékozás a suliban, és csomó izraeli cuccot kaptam *o* És... ömm... elkezdtem nézni a Schindler listája-t, de nem tudtam végignézni. Egyszerűen brutális! Vannak benne undorító, és nagyon durva részek is, szóval nem nekem való.
És most nem tudok mit írni... csak jelezni szerettem volna, hogy ÉLEK! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése