31 december 2012

Hepi nyú jír

Ma van 2012 utolsó napja... Lássuk csak, túléltem a világvégét, lett egy netbookom, felvettek a suliba ahová menni szerettem volna, szuper osztályom van, ebben az évben sem tört el semmim, voltam két Izrael melletti tüntetésen, megnyertem egy pályázatot a kékkel írt novellával, megmaradt a honlapom, sőt, elkezdtem egy blogot is, tovább folytattam írói tevékenységemet... és még sorolhatnám. Szóval rengeteg jó dolog történt velem és ezért hála ISTENNEK, melyek mellett csak elenyésző az a kevés, ami rossz volt.
Jövő évben pedig... újabb lehetőségek és esélyek, amiket a lehető legjobban próbálok majd kihasználni. Jövőre újra lesz két és fél hónap nyári szünetem, meg még ki tudja, hogy micsodám... lehet, hogy végre feloszlik a "kedvenc" pártom, lehet hogy be tudok majd fejezni egy-egy könyvet. Ki tudja.
És igazából most se nagyon tudok mit írni, csak szerettem volna így, az év utolsó napján boldog, áldott és sikerekben gazdag újévet kívánni minden kedves olvasóMnak! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése