13 december 2012

Bili és világvége

Megint jó rég volt a pillanat, hogy írtam. És igazából most sincsen túl sok kedvem hozzá, de ronda dolog lenne cserben hagyni a blogomat és azokat, akik olvassák (biztos jó sokan vannak). Jut is eszembe, olvasottság... néha eszembe jut, hogy hogyan futottak be egyesek. Úgy születtek ahogy sokan mások is: tehetségesen. Valamiben kiemelkedőt tudtak nyújtai, és aztán egyszer jókor voltak jó helyen. Ez a pillanat vezetett el oda az életükben, hogy a világ felfedezte őket magának, ergo befutottak és sikeresek lettek. Ez a bejegyzés annyira de annyira értelmes... xd Azt hiszem abba is hagyom inkább, csak edzenem kell kicsit a klaviatúrát, hogy bejáratódjon.
Jövőhét pénteken ajándékozás az osztályban... Jaj, még nem is mondtam (írtam), hogy egyik pénteken húztunk, és én egy olyan fiút húztam, akit egyáltalán nem ismerek. Hétvégén elvileg lehetséges, hogy elmegyünk ajándékbeszerző körútra, aztán meglátjuk, hogy mi lesz belőle. Annyi ember van az osztályban (most így elsőre hat), akinek szeretnék ajándékot adni, az egyel felettem járó barátnőmről már nem is beszélve (és ott a család is!). Szóval hétvégén minden kiderül :P. Szeretem amúgy a karácsonyt, főleg hogy mindenki zsong, és hogy még egy nap és kezdődik az utolsó iskolai hét, mely azon kívül hogy az utolsó, rengeteg meglepetést és izgalmat tartogat. Jövő hét kedden kémia dolgozat, aztán pénteken ajándékozás, ééééés.... *dobpergés* VILÁGVÉGE! Bezony, pénteken jön a világvége, én már nagyon várom, mert végre túl leszünk rajta. Akkora hülyeség amúgy, már láttam olyat is, hogy világvége fesztivál, de szerintem az égvilágon nem fog történni semmi. Sőt, Tegnap túléltük már a 2012.12.12. 12:12 -t is (épp kémiaórán voltam és azt hallgattam, hogy milyen vegyületek vannak a biliben), és ha ez sem lenne elég, itt a megnyugtató (vicc)mondás: "Gyere Magyarországra ha túl akarod élni a világvégét: mi ötven évvel le vagyunk maradva!" - úgyhogy nem kell félni. És most a viccet félretéve: a Biblia ír világvégéről, de az majd csak akkor lesz, mikor Isten mondja, Ő pedig nem mondta meg senkinek (még a majáknak sem), hogy mikor lesz. Úgy értem... meg van adva mikor lesz, de előtte még rengeteg dolog fog történni aminek nem tudjuk az időpontját, és ebből az következik, hogy a világvége időpontja is homályos.
Bizonytalan ideig bejegyzés vége...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése